Söndag....

Jag har aldrig varit direkt förtjust i söndagar. När jag var liten var min favvodag lördagen, för då visste man att man alltid var ledig en dag till. Det där hänger nog i fortfarande. Söndagar är, för oss, en sån där dag när man inte har så mycket planerat ofta. Det blir lätt segt och vi kan sitta inne och dega hela dagen... Idag började så, men sen ville Vilme hälsa på mormor och morfar, och så fick det bli. Morsan fick leta i frysen efter något fika, och hittade några snuskiga bullar.. Nu var det ju inte främst för fikat vi åkte dit, och tur var väl det! :)
Vilme är väldigt förälskad i mormor (ja, morfar också, men främst mormor) så han var överlycklig!

image147
Min snygga (och skäggiga) lillebror posar framför kameran. Även ett hörn av mig kom med. Tur att det inte blev mer.. :)

image148
Pussungen påväg hem i bilen. "Jag älskar Kinna" är en vanligt förekommande fras här hemma.

Imorse gick det bättre med sovandet (tack och lov för det). Älsklingsbarnet vaknade 7.30 och var riktigt glad. Dagen idag har gått bra, och det märks verkligen skillnad på om han har "sovit färdigt" eller inte. Eftersom han inte ville ha välling igår kväll så gav vi honom den precis innan vi gick och lade oss igår. Han sov sig nästan igenom en hel flaska välling.. :) Men han sov ju gott iallafall sen..

image149
Såhär glad är man när man äter frukost om man är utsövd. Mycket trevligare än en gnällunge.

Nu ska Vilme i säng och jag ska väl se om det finns något att se på TV. Tycker det aldrig är nåt kul att se längre... Visst var det bättre förr just på den fronten?

Kommentarer
Postat av: Lina

Kollar du inte på singing bee? det tycker vi är trevligt.
Så mycket du bloggar kära syster, jag ska tatag i det jag med tror jag...

2008-01-28 @ 08:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback