Bättre sent än aldrig..!

..Eller vad tycker ni? Guuuuud vad längesen det var jag skrev något här.. Nästan hur länge sen som helst. Idag fick jag en blogglust utan dess like, så nu är jag igång igen. Kan inte lova riktigt än att bloggen blir aktiv på riktigt igen, men vi får väl se...

De flesta som förmodas läsa detta känner ju mig och vet allt detta som jag ska skriva nu. Men ni kan ju hoppa över detta... :-) Följande är info för okända:

Mycket har hänt sen sist. Då var jag mitt uppe i bantning. Nu växer magen för fullt! Iofs välkommet iom. att det bor en bebis där inne. Några dagar efter sista inlägget här i bloggen testade jag positivt och det var nog mycket därför jag slutade blogga. Jag ville inte skriva något här så tidigt och jag tyckte det var svårt att inte prata om det som var viktigast i mitt liv... Sen blev det lixom aldrig av!
Men nu så... Är i v. 22 imorgon, och mår alldeles utmärkt. Inga krämpor ännu, förutom lite trötthet, och så hoppas jag att det förblir. När jag väntade Vilme mådde jag super hela tiden, men man vet ju aldrig om man kan ha sån tur igen.
Jag jobbar nu, iom. att jag inte ville söka högskola för en termin... Hoppar in som vikarie inom barnomsorgen. Kankse inte världens roligaste jobb direkt, men helt ok. Bra mycket bättre än att inte ha något alls att göra iallafall. Hoppas bara att jag orkar så länge som möjligt. Är beräknad att föda den 6/6, så jag hoppas ju på att kunna jobba till mitten av maj iallafall. Men det får framtiden utvisa.

Nu kommer lite bilder på mina underbara barn. Ja, då menar jag även Bebis alias Alien Ericson såklart. Söt va?

bebis
Sötaste Alien.

konstnär
Min stora konstnärspojke som målar ett väldigt vackert konstverk. Att måla med pensel är mycket poppis!

softis
Softar lite med kvällsvällingen framför Pippi. Bob-tofflorna är JÄTTESYGGA (observera stavningen) enligt Vilme.

Nu ska jag slänga mig i soffan. Trots att jag bara har jobbat 4,5 timmar idag är jag suuupertrött! Som vanligt...

På återseende (hoppas jag) :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va roligt med blogg igen!!
Keep upp the good work! :-)

Postat av: Lina

Härligt att han gillar tofflorna!

2008-01-25 @ 10:06:01
Postat av: Yvonne

Kul att du hittat tillbaka till bloggen. Och stort grattis till bebis!

2008-01-25 @ 11:44:23
URL: http://yvis75.blogspot.com/
Postat av: Emma

Åh vad kul att du börjat skriva igen! :)

2008-01-27 @ 01:15:12
URL: http://lovaspisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback