Fredagsmys

Idag har vi haft fredagsmys. För första gången gjorde vi fredagsmys på "rätt" sätt. Framför TV'n såklart. Vilme tyckte det var jättemysigt. I vanliga fall brukar han få äta något eget på fredagkvällar och sen brukar jag och Nicklas äta själva sen när han sover. Men idag fick han alltså vara med på myset...

Först åt vi kycklingburgare och pommes. (Mamman åt självklart hemmagjorda "pommes" och grovt rostbröd istället för hamburgerbröd) Dagen till ära fick Vilme dessutom jouce att dricka. Vilken fest!

mys

Det var mycket trevligt att sitta framför TV'n och titta på Häxan Surkart! :-)

mys2
Efter maten var det popcornmys i soffan. Tror inte att Vilme har fått smaka det innan, men det var en höjdare..

Nu sover killen, och vi håller tummarna för att han behagar sova lite längre än 6, som han tyckte var helt nomal tid att vakna, förra helgen. Båda dagarna dessutom!

Imorgon hoppas vi på en liten skogsutflykt på förmiddagen, och sen blir det fotboll. Pappan i familjen ska spela och jag ska snacka skit med de andra damerna.. Vilme ska mest leka i lekaparken förmodar jag. Men vi låtsas att det är för fotbollens skull vi är där!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, så trevligt!
Här har vi inte haft nåt mys, men jag har lite choklad jag ska mysa med... Borde inte äta, men jag MÅSTE!

Postat av: Sara

Hejsan!
Vad mkt hår ditt barn
har...

2007-09-10 @ 15:14:20
URL: http://misssara.blogg.se
Postat av: Elin

Sara- Ja, han är hårfager! Men igår tog morsan fram saxen, så nu är han inte så långhårig längre..

2007-09-10 @ 20:31:55
URL: http://mammaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback