Dumma, dumma våg!

Alltså, jag blir galen på våran våg. Det är en vanlig med "visare" (ej digital) och idag höll jag på att få spel på den. Första gången jag ställde mig på den visade den -1 kg. Sen ställde jag mig på den igen, och då visade den oförändrat från förra veckan... Nästa gång visade den +1 kg, alltså startvikten.  *suck* Fattar inte varför jag skulle väga mig fler än en gång.. Dumma, dumm jag och dumma, dumma våg. Nåja, det som räknas är ju iallafall måtten och var till belåtenhet.. -3 cm till i magmått. Det ni. Alltså totalt 6 cm av fetmagen är borta! :-)

Nu ska jag plugga. Äntligen finns allt inlagt så att jag kan komma igång på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis! Till det förändrade midjemåttet menar jag:-) Du är sååå duktig! Önskar att jag hade lite av den energin som du verkar ha..själv går jag bara upp känns det som..usch o fy! Får se om vi ses på onsdag nu då! Kram

Postat av: Linda

Åh, det var duktigt!
Jag har slarvat med maten hela helgen, så nu har jag väl gått upp igen... Ingen promenad idag i regnet heller, men jag ska åtminstone träna ikväll. Lite duktigt! :-)

2007-09-10 @ 10:34:22
URL: http://rehnstedt.blogg.se
Postat av: Emelie

Grattis till dian förlorade centimetrar! Investera i en bra digitalvåg, det finns hyfsat billiga på onoff och sådana ställen, om du har en vanlig med visare är det svårt att se de små minskningarna på 0,2-0,5kilo, men de spelar ju också roll. heja dig!

2007-09-13 @ 19:28:05
URL: http://chardeus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback