Usch vad jag uppdaterar dåligt!

Har inget vettigt att skriva idag heller... Däremot har vi köpt en ny kamera som jag var tvungen att testa!
Vi var i Göteborg förresten, och det var mycket trevligt. Tyvärr så hade vi glömt våran (den gamla) kamera hemma. Allra käraste syster hade sin i bilen så några bilder blev det inte. Vilme älskade karusellerna. Speciellt farfarsbilar och Trummeliten. I trummeliten sitter man i små trummor. Typ som kaffekoppen fast lite lugnare... Den var en hit och Vilme skrattade så han kiknade.

pappa i t?lt
Vilme har fått ett tält. När pappan kom hem idag så skulle han leka lite med sin son där inne. Istället så somnar han.. På riktigt!

ram
Köpte en ram idag, så äntligen pryder Vilme vår vägg. Jag har tjatat länge på Niko att han ska bygga precis en sån här, men det blir ju lixom aldrig av. Denna ska målas vit när jag får tummen ur...

blomma
Testade att fota mina hjärtan på tråd. Med den gamla kameran hade det aldrig gått.

krokodilt?rararg
Såhär himla arg blir man när man inte får äta kaka. När man sen dessutom inte får någon tutte när man är arg så blir det ännu värre. Tur att man kan suga på kaninsson.

badkillen
Lite gladare när man få duscha/bada lite. Med våran förra kamera kunde man absolut inte ändra färg på bilderna direkt i kameran, så det var jag ju tvungen att testa. Jag gillar såna här "bruna" bilder...

badar
Så fiiin...

Imorgon ska Vilme klippa sig! Undrar hur det ska gå... Tänkte att han skulle få till frisör en gång så ska jag försöka snappa upp hur hon gör. Det är riktigt långt och trassligt i nacken, så han behöver verkligen en lite trimning... :-)

Återkommer imorgon med en bild på den nyklippte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken trött pappa ni har! HaHaHa
Varför fick man ingen tutte?
Lycka till med hårklippningen

Postat av: Elin

Linda, För att min son är tuttoman. Han skulle kunna ha tutte hela dygnet om han fick. Vi försöker dock att begränsa användandet lite nu...

2007-05-29 @ 22:06:09
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: becka

vad bra att ni börjar minska ner på tuttandet det gör vi med gry nu,måste bara säga att jag är sååå stolt,noah har slutat med tutte,visst han är ju fyra så det är inte en dag för tidigt men det gär jätte brahan bara slutade.det va lika dant med blöjor vi förfökte och försökte men han ville inte ,då bestämmde vi oss att ha blöja ett tag till och vips vid 2,5 år så ville han inte ha blöja längre,man måste ta det i hans tackt antagligen kram becka

2007-05-30 @ 18:05:15
Postat av: Johanna

Elin, jag känner igen det där med "pappan-sova-i-tältet".Leons pappa är precis likadan.."Ja sa bara vila lite" låter det. Sen ropar man artontusen ggr, då har pappan somnat. Har ju även jag ett litet kakmonster hemma,verkar va nåt knark i,han blir ju helt till sej..Ses la på lördag?

2007-05-30 @ 18:41:19
Postat av: Camilla

Hej svejs! Tack för tipset av kameran, måste inhandla en ny snarast..min är värdelös..vi måste absolut hitta på nåt sköj nästa vecka, får höras. Kramizar!

2007-05-31 @ 10:51:31
URL: http://www.nyahusagare.blogg.se
Postat av: Minks

August kastade nappen vid 6 månaders ålder när tänderna kom! Däremot gråter han lika storögt som Vilme när han inte får kaka!!!//M

2007-05-31 @ 11:20:37
URL: http://www.ettbraliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback