Igår sjuk, idag frisk

Ja, igår eftermiddag fick Vilme feber. Vi var hos frisören och sedan och handlade, och Vilme var som vanligt. När vi kom hem kändes han varm och självklart hade han 39 graders feber. Förra veckan tog han spruta, så det var reaktionen på den som kom nu. Sov ganska bra inatt, fast väldigt nära sin mamma (svettigt) och imorse var febern borta. Såklart fick han vara hemma och mysa idag, och det var riktigt trevligt.

sötis
Eftersom han var precis som vanligt gick vi på promenad. Jag gillar min nya kamera.. Vilka skarpa bilder det blir om man jämför...

hej hej pippi
Vinkar till fåglarna. (Ej ej pippi)

bästisar
Leker med bästisen Tilde. De gillar verkligen varandra de där två.

nyklippt
Perfekt pose för att visa nya frissen. Ni som känner Vilme känner oxå till hans nackrufs. Nu är det borta! klippningen tog ca 5 minuter och frisören tyckte inte att hon kunde ta mer än 50:- betalt. Helt ok för mig!
Vilme var så duktig och satt still hela tiden. 5 minuter är lång tid för min son...

Kom på en rolig sak som Vilme sa igår på Ica. Han har ju en liten kusin som heter
Love. På ica såg vi en bebis i Lovesize som satt i ett babyskydd. Vilme tittar på bebisen, vinkar glatt, och säger: Ej ej Vove.. Haha! Love och Vove är ju faktiskt ganska likt. Smart kille!
(N som tror att detta är en tillfällighet har fel. I helgen träffade vi Love och han hette Vove redan då!)

Nu ska jag fika med min födselsedagsman!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket snygg! OCh mycket skojig!

2007-05-31 @ 21:59:27
Postat av: Sara

åh den pizzan såg jävligt god ut!! Kolla min blogg får du se vad jag har gjort för nåt...

Postat av: Linda

Åh glömde ju skriva att du skulle hälsa & gratta Nicklas ju!

2007-06-01 @ 18:33:53
URL: http://rehnstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback