Han kanske är lite gay ändå

..eller inte! Vilmes nya favvo leksak är en docka. Han har döpt den alldeles själv till Bella (eller bejja som han själv säger) efter dagiskompisen Isabella. Det är min gamla bebisdocka som jag lekte med när jag var liten och sist vi var på mormorbesök så adopterade Vilme den.

klappa
Bella har en alldeles vagn. Vu brukar bädda den med kudde och filt och sen kör Vilme runt med den. Här ser hon dock inte ut att ha det så värst bekvämt...

mata mata
Bella ska ha mat såklart. Halvt huvud, men vad gör väl det..? Jag är en mästerfotograf.

lite dricka
Lite dricka till både bella och "pappan" såklart.

lite manlig igen
Efter en stund var vagnen tydligen tvungen att servas. Då kom de manliga generna fram lite igen.. :-)
Hmm.. konstigt att jag som är rätt noga med hur det ser ut i mitt hem fortfarande inte (efter ett och ett halvt år) har fixat den snygga sladdhärvan som kan skådas på bilden... Måste ta tag i det där ser jag nu... URK!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

den där vilme... han blir nog bra han... undrar dock vad pappa tycker.. hahaha

2007-05-15 @ 22:36:46
Postat av: Linda

Jag tror inte du är det minsta gay, Vilme...

Postat av: Lina

Han har verkligen snits på matningen!

2007-05-16 @ 10:58:21
URL: http://rufelt.wordpress.com
Postat av: Johanna

Gay eller inte..med tanke på pappans tjejskratt kan man ju ana viss böjelse...hahaha

2007-05-16 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback