Vår på riktigt!

Jätteunderbart väder var det ute idag! Efter att jag hade hämtat Vilme gick vi genom skogen och hagarna hem. Lovely! Fin väg, men jag tvivlar på att jag vågar gå där när ungdjuren kommer ut... Får passa på nu!
Sen hade vi ju trevligt sällskap i form av Eva och grabbsen och Camilla, så det kanske gjorde det hela ännu bättre.. :-)

mellis i solen

Lite mellis i det gröna blev det när vi kom hem. Observera den tajta mössan. Den hade vilme när han var alldeles nyfödd. Fast då var det en uppvikt kant på.. Vi hade ett litet mössproblem imorse nämligen. Han har två snygga från po.p som var alldeles för stora i våras. Nu var de alldeles för små helt plötsligt och ville bara åka upp över öronen... Idag var det ju så vramt så jag tyckte lite synd om killen som var tvungen att ha vindtät fleecemössa på sig... letade igenom gömmorna och fann denna kreation. Sitter som smäck, men väldigt tajt som sagt. En ny mössa måste köpas, men var ska jag hitta den? Har letat och letat, men det finns ingen som matcher jackorna. Mycket viktigt!
Har någon tips så blir jag lycklig!

Sen blev det leka leka leka, och mamman fick springa springa springa. Jag gör det ofta nuförtiden. Tro´t eller ej!

fixa fixa

Bäst att sopa lite!

fixarfrasse

Kanske grannen oxå behöver sopa lite? De bor ju vanligtvis i Danmark, så de kanske skulle bli glada över lite sophjälp. Som betalning vill Vilme klättra upp och ner i deras stentrapp. Mycket intressant syssla som ger mamman motion på köpet. Smart drag Vilme!

Om ni inte har fattat det så är det numera ganska svårt att fånga min pojke på bild. Ryggen är ju fin den med, men det skulle ju vara trevligt med ansikte någon gång. Antingen får man smyga eller så får man passa på när han äter... :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Springer du? Vi kanske skulle börja jogga tillsammans.

Det vore en syn! Hahaha
Jag ska till tranås i helgen om du skulle ha en stund över i ditt hektiska liv! Ska på fest hos farmor vid 3 på lör em, men är nog ledig innan det
Kram

Postat av: Anonym

Hihi, minns den där tiden då de bara sprang iväg. JÄMT!!

Vilme verkade ha kul iallafall :-D

Kram

2007-03-13 @ 20:15:44
Postat av: hanna

varför försvann mitt man och min adress nyss????

2007-03-13 @ 20:16:40
Postat av: Sara

hörrö... ska du inte ta o uppdatera? Jag ska göra det ikväll o berätta om min första dag på jobbet, så håll koll!

2007-03-19 @ 07:16:09
URL: http://misssara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback