Min lilla konstnär!

Jag har shoppat en ritrullr och kritor till sonen! SUCCE!

Han är som värsta picasso eller nåt. Är det inte Monet som gör väldigt abstrakt konst? Isåfall är han Monet.. :-)
Väldigt fina konstverk blir det vill jag lova.. och mååånga har det blivit under helgen oxå.

konstn?ren

Vi har haft en lugn och trevlig helg! Idag var det dock väääldigt segt, så jag trodde jag skulle få spader. Nicklas har blivit fixerad av nåt dataspel, så jag kan inte ens surfa nu för tiden. Jag får vara glad om jag får en halvtimme om dagen! (riktigt så illa är det inte, men nästan!) Vi löste problemet med att ta med sonen ut på promenad. Det är ju vår nu, och Vilme gick ganska långt alldeles själv. Fast han blev galen när vi ringde på hos farfar och ingen öppnade.. Stackarn!

Nu är det dags för sängen snart! En ny vecka imorgon. jag ska plugga massor har jag bestämt, för snart är det påsklov. Då kanske jag kan va ledig med gott samvete förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Sara

värsta konstnären ju!!!

shhhhh you know who... hahaha
Länge leve Harry Potter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback