Jag visste det!

..Vi skulle inte ha låtit vilme sova i eget rum. Vi hade det ju så mysigt när han sov hos oss hela nätterna... Nu när han har sovit själv, så har det hänt något skumt. Någon har varit inne i vårat hus på natten och smugit in i Vilmes rum. Där har denna någon tagit min söta underbara son, och bytt ut honom mot ett monster. Jo, det är sant...

Han är sååå ARG nu för tiden. Är det bara något litet som går fel så blri han GALEN. Detta är en väldigt vanligt förekommande min i vårat hus.

s?? arg

Ni kan bara tänka er ljudeffekten oxå..

Så nu funderar jag på om inte monstret kan tröttna på min underbara son och komma och byta tillbaka snart! det skulle va very nice!

Fast såklart har han sina bra stunder oxå, monstret. Här om dagen när vi åt frukost var han nämligen såhär söt.

?ter alldeles sj?lv

..så han har allt sina stunder.

Veckan som gått har varit bra. Syster och små kusinerna har varit hemma hos mormor och morfar, så vi har varit där en del efter dagis. Monstret har dock varit rätt trött på eftermiddagrna, så det har varit lite gnälligt. Men med ett gnälligt monster så är det ju trevligare om man gör något, än att bara sitta hemma.
Hlegn har varit lugn. Vi var hemma hela dagen igår och slappade. sen var det mello såklart. Rätt låtar giock vidare tyckte vi... Nästa vecka blir spännande! jag tror nog att jag hejar på Sebastian. hoppas han har någon snyggare kreation på sig den här gången bara!

Nähä, nu ska pappan i familjen åka iväg och spela fotboll. (Jävla fotboll) Sonen alias monstret ska väl gå ut ocvh gunga eller nåt annat inspirerande.

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback