Nytt på balkongen

Nu har vi shoppat en utegrupp att ha på våran STORA balkong! Golvet måste fixas till, men det får vänta till nästa år eller nåt... :-) Nu har vi iallafall fina utemöbler så att vi kan använda balkongen lite mer. Innan hade vi ett så liiiitet bord att vi knappt fick plats med varsin tallrik.

nytt
Bord med son i bakgrunden. Han har just kastat ner sitt munspel...

dekoration
Dekoration på bordet. Blommorna är inhandlade på ljungs förstås.

munspel
Kul att stå i soffan och spela munspel.

invigning
Sonen och jag har festlig invigning med fisk och potatismos. Pappan är och spelar fotboll, så vi festade till det lite extra.. :-)

Måste fixa underlägg till bordet och dynor att sitta på. De vi kollade på när vi köpte bordet var hutlöst dyra tyckte jag. 5 st dynor skulle nämligen kosta nästan lika mycket som hela gruppen gjorde. Ska kolla om det finns billigare någon annanstans innan vi bestämmer oss.

Nu sover Vilme, men när han vaknar ska han och jag ta bilen och åka in till min mamma och pappa. Niko kommer dit efter fotbollen och vi ska grilla. Ska bli gött!

Trevlig nationaldag på er, om man säger så!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fint det blev! Du är så piffig!

Postat av: Lina

Ikea har dynor för 50 kr/st. iallafall hade de det förra året för det köpte vi. Kolla där!

2007-06-06 @ 19:14:39
URL: http://rufelt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback