Min sötis är på vift...

Fick ett mess på familjeliv idag om att någon har tagit bilder på Vilme och utger sig att vara hans mamma. Så jävla sjukt! Gahhh! Blir galen... Ska självklart anmäla detta, men jag vill vänta tills Nicklas kommer hem, så han får se...

Men varför gör man såhär?? Då kan man inte ha mycket till liv... Vilka idioter det finns!!

Update: Någon annan har tydligen anmält, så nu är hela hennes konto borta! Men vad sjukt det kändes att se sin egen son i någon annans galleri. Dock finns det kvar några bilder (inte alls lika många) i hennes "pojkväns" galleri, men jag ska anmäla det oxå så snart Nicklas kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va helt sjukt!! Hur kommer man på att göra nåt sånt??? Men du har väl bara 1 bild på Vilme på FL va? Hur fick du reda på att nån snott bilden?

Postat av: Elin

Linda, nu vet du ju redan hur det ligger till, men jag förklarar här ändå. Var nog lite otydlig. jag fick alltså ett mess av någon på familjeliv som hade hittat en användare på lunarstorm som hade bilder på vilme. Tagna från Vilmes numera nedlagda blogg. Säkert totalt 20 bilder... Nu är alla bilder borta, men det känns fortfarande skumt!

2007-06-01 @ 19:26:11
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: hanna

Fy faan vilka vidriga människor de finns...ska ta bort mina nyu...jävla psykon.
Förstår att du mår illa...usch.
Kramar i massor lilla vän...

2007-06-02 @ 16:47:12
Postat av: johanna

hej.
du kan be lunarstorm att öppna hennes konto å återställa allt som hon hade om du ä intresserad av va hon har sagt om din som och vad som har skrivits...
MvH Johanna

2007-06-10 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback