Badpremiär

Idag hade vi badpremiär. I den lilla sjön som bara ligger 5 minuter (med bil) från oss. Det var en hit kan jag säga... Vilme har varit måttligt intressaerad av sin pool ännu i år, men när det var en sjö var det en annan femma. Han började redan i backen ner mot stranden att skrika "datta" (=vatten) och bada.
När vi skulle åka hem fick Vilme spel, så det blir nog bad snart igen...

på väg till
Måste "pinga". Det ska gå fort ner till vattnet.

kul
Jättekul att bada med pappa.

jättekul
"ska jag skratta eller gråta?" I det här fallet är det faktiskt "asgarv" även om det kanske ser ut som om han gråter..

Det var riktigt skönt i vattnet! Jag var i ganska länge och det kändes nästan varmare i är ovanför vattenytan. vet inet hur många grader det kan tänkas ha varit, men det var knappt akllt att doppa sig så typ 23 kanske..?

Lovely var det iallafall!

Igår var vi på 30-årskalas. Det avr trevligt och jag blev liiite dragen. Det var inte igår kan jag säga.. :-) Eller nu var det ju det, men ni fattar vad jag menar va? haha!
Tyvärr har de flesta av våra vänner en tendens att vilja lämna festen och gå ut på lokal när klockan närmar sig 23, och det gjorde de även igår. Vi skulle egentligen ha följt med ett par kompisar hem på fika, (moget) men vi gick typ nästan förbi våran tillfälliga boning på vägen, så vi hoppade det...
Det bästa med att sova hos min mamma och pappa är att slippa gå upp med Vilme på morgonen. Jag gick bara med honom ner för trappan och sen tog mormor över. Bra!
Vilme hade haft kul med mormor och morfar och somnat i rimlig tid. Duktig kille!

Gahh, jag svettas! Dags att duscha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va härligt med badpremiär... Själv är jag ju en "badkruka" fast jag brukar gilla det när jag väl kommer iväg & badar...
Jag trodde att de flesta skulle följa med till Babar igår, kändes lite konstigt när typ alla gick hem... Men, men, jag kollade inte runt så noga...

Postat av: Elin

Linda, fast jag menade inte att det var ditt fel... Eller att du gjorde fel! Jag menar bara att de flesat brukar vilja gå ut och det tycker jag är tråkigt. Så är det ju nästan jämt om man är på fest inne i stan. Men du får ju självklart bestämma på din fest!
Tack för igår förresten, det var mycket trevligt!

2007-06-10 @ 21:47:13
URL: http://mammaelin.blogg.se
Postat av: Linda

Tack det var ju snällt... ;-)
Kul att du tyckte det var trevligt... Vi skulle nog ha roterat platserna lite efter ett tag, tyckte det var lite synd att jag inte fick prata med er i andra kanten.

2007-06-11 @ 09:52:51
URL: http://rehnstedt.blogg.se
Postat av: Minks

Men en sån liten goding :)

2007-06-14 @ 11:32:55
URL: http://www.ettbraliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback