Längesen nu...

Alltså jag är alldeles för upptagen för att ha en fungerande blogg. Haha! Nä, ärligt talat så har jag oftast inte en tanke på att jag ska uppdatera...

Vi har haft ganska mycket att göra sista tiden. Nicklas har ju semster nu, så det finns inte så mycket datatid. Förra veckan var vi i karlskrona hos min syrra. Hon fyllde 30 och Meja fyllde 4, så det var kalas och festligheter. Tyvärr var vädret ganska pissigt så vi kunde inte hitta på så mycket. En kväll var vi dock på allsång, och det var trevligt. Jessica Andersson och Nordman uppträdde. Den här veckan skulle Idol-Måns och Sonja Alden komma. Det hade ju varit trevligare.. Hade jag fått bestämma så hade de ju vänt på veckoprogrammet så jag hade fått se dem istället. Tyvärr fick jag inte det!

åka gåstol
Vilme testar Loves gåstol. Han verkar tro att det är någon slags bil...

mormorsfika på båten
Meja, mormor och Vilme fikar lite glass på skärgårdsbåten.

glass
Glasskillen nr. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback