Tidsfördriv

Vilme ligger i sängen och ska sova... Borde ju vara ett ypperligt tillfälle att plugga. Har ingen inspiration alls. Det kommer ingen plugginspiration hur mycket jag än förösker.. NADA!

Hittade den här i en blogg, så jag snor den... :-)

1. Vilken svordom använder du mest?
*** fan och jävlar. Alldeles för ofta!
2. Äger du en iPod?
*** nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
*** olika beroende på vilken dag det är.., men oftast väcks jag av min alldeles egna lilla mistlur
4. Hur många resväskor äger du?
*** Ingen alls. Lånar om jag behöver en...
5. Använder du flip-flops?
*** Aldrig
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
*** Handlar oftast på Willys
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
*** tar hellre bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
*** The guardian tror jag
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
*** Skulle nog helst va helt själv...
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
*** Skulle bygga ett nytt hus och ha kvar vårat som sommarstuga
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
*** Har någon någongång inte kallat mej lat??!!
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
*** Nej, bara på förlossningen när jag fick petidin
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
*** Astrid Lindgren. Vet inte vad skivan heter, men den går varm...
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
*** Pass
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
*** Nej, jag tror inte det
16. När var senast någon stötte på dig?
*** nicklas stöter på mig varje dag.. :-)
17. Vad åt du till middag senast?
*** Köttbullar, potatis och sås
18 Använder du huvtröjor?
*** Sällan men det händer
19. Kan du vissla?
*** Ja
20. Vem var den senaste som ringde dig?
*** Nicklas från jobbet
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
*** Jag älskar juke Box på Liseberg
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
*** Säkert, men jag bryr mig inte, bara jag inte vet om det...
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
*** 0140
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
*** Japp
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
*** A6 är väl närmast.. och det är STORT!
26. Hur många syskon har du?
*** 2 hel, 1 halv
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
*** Nej, inte blygare än jag är för folk av samma kön iallafall
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
*** Trolltyg i tomteskogen
29. Äger du några popband t-shirts?
*** Nej
30. När flög du senast?
*** 2001 till turkiet.. LÄNGESEN
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
*** 6 stycken.
32. Läser du för skojs skull?
*** Jo, det händer, men oftast orkar jag inte
33. Pratar du några andra språk?
*** Engelska
34. Diskar du din egen disk?
*** Diskmaskinen diskar hemma hos oss
35. Har du gråtit offentligt?
*** Beror på vad som menasd med offentligt
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
*** Stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
*** Nja.. jo, det gör jag väl
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
*** Nej
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
*** Ja
40. Kan du kasta macka?
*** Nej, jag tror inte det. Fast det var längesen jag provade
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
*** Aldrig
42. Vad har du med dig in på bion?
*** popcorn måste man ha
43. Vem var din favoritlärare och varför?
*** Vet ej
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
*** Nej
45. Vad har du för väder?
*** snö, fast rätt varmt
46. Har du en blogg?
*** En alldeles ny
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
*** Inget! Gymnasiet är som en dimma.. *haha*
48. Gillar du att flyga?
*** Nej, jag tycker det är skumt
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
*** Snäll och trevlig... vet inte!
50. När sov du senast på golvet?
*** Om det räknas om man sover på madrass på golvet, så var det i helgen hos min syrra
51. Vilken är din favoritdrink?
*** Gillar inte drinkar
52. Gillar du din boende-situation?
*** Ja
53. Vilken är din mammas hemstad?
*** tranås
54. Din pappas hemstad?
*** samma som mamma :-)
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
*** Minst 9 kanske... jag gillar att sova!
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
*** Nej, det är rätt lugnt
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
*** Ja, när jag väl var där vill säga..
58. Vilken är din favoritfrukt?
*** clementin
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
***
Jo, lite, fast jag orkar inte bry mig så mycket som jag borde
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
*** 27
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
*** Nej, inte så värst
62. Tror du på liv på andra planeter?
*** Njaaaa..
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
*** Nicklas.. GRRR! :-)
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
*** Tror inte på gud
65. Vad var det senaste du åt?
*** Köttbullar
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
*** Samma lika
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
*** vet inte.. de tyckte väl det var fint.. Fast egentligen skulle jag ha hetet Emma, men pappa sa fel..
68. Gillar du senap?
*** nej
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
*** jag vill sova.. ?
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
*** Nej, aldrig
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
*** Skulle väl va trollmor i trolltyg i tomteskogen.. Vilme är Fjant!
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
*** Nä
73. Tycker du om att krama folk?
*** Inte folk i allmänhet, men vissa utvalda..
74. Skulle du säga att du är trendig?
*** Inte direkt
72. Äger du en digitalkamera?
*** Jaa
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
*** Ingen...
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
*** Nej, jag är rätt bra på det själv
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
*** Kommer inte på nån nu
76. Tycker du att du är attraktiv?
*** haha, NEJ!
77. Vad är du allergisk mot?
*** Inget som jag vet om
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
*** Nej
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
*** Mats... snyggt!
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
*** Alla, om jag har några.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback