Stavrapport

Jodå, stavpremiären gick alldeles utmärkt. Nu gick vi inte så jättelångt för bebis-Edvin var hungrig i vagnen..., men det var skönt! Det kändes helt klart, men på ett icke-jobbigt sätt. Tror att det är en bra tränigsmetod för mig faktiskt. trevligt att jag kunde finna något som kan tänkas inte vara AStråkigt när det gäller träning. Så nu ska vi bli smala, Eva och jag... Beach 2007, here we come! *haha*

..och JA, mammorna gick ifrån pappor och barn. Flera gånger... Vi fick stanna och vänta in dem ett antal gånger. Bra ursäkt att få pusta ut efter backarna..
En liten tur till kiosken blev det oxå i stavpremiären. Det har ju nyligen öppnat en i vårat lilla samhälle och det är ju trevligt. De hade mjölk och smör och sånt och det är ju kanon om det kniper. Dåligt dock att de inte hade tidningar. Vilken kiosk har inte det lixom?

Nu sover Vilme, så nu kaaaanske jag skulle passa på att få någon skoluppgift gjord.. Men NÄÄÄÄ... jag ORKAR inte. Jag är som mors lilla lathund. Jag gillar att jobba bra, fast inte just idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback