Nystart

Jaha, Vilmes blogg har tydligen dött. Hur kunde det hända? Kanske mamman kände sig lite larvig… Det var ju trots allt hon (eller jag) som skrev. Om det nu var någon som trodde något annat! Så nu är det allvar! Det här är min (mammans såklart) blogg. Visserligen kan det hända att den kommer handla endel om Vilme, men den är ändå MIN. De allra flesta bilderna kommer nog oxå att föreställa Vilme, så ni behöver inte gråta blod. Dock skulle det ju vara trevligt om ni ville kommentera lite mer än vad ni gjorde i Vilmes blogg. Ni behöver inte skriva värsta uppsatsen, utan det räcker med ett “hej” så jag vet vilka som läser! Ok, here we go!

Kommentarer
Postat av: vi vaant ju daarin

blodet är redan spillt.... höhö

2007-02-12 @ 21:26:18
Postat av: Camilla

Hej på er! Tur att ni uppdaterar er lite..har saknat Vilmes blogg:-) Kram på er!

2007-02-13 @ 12:49:59
Postat av: Johanna

hej! tack för besöket idag,mycket trevligt. Nästa gång kommer vi till er.. Kram

2007-02-13 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback