Jag ville ju bara visa...


..mitt senaste inköp. En regnbågspyjamas, snygg som få! Nicklas tycker den ser gay ut.. Haha!
Som ni ser så är det inte längre så lätt att fånga min vilding på kort. Han blir alldeles galen om man tar fram kameran om han inte är på rätt humör. Det var han inte idag kan jag tillägga.. :-)

svår att fånga
jättesvår att fånga
äntligen fångad

Men om man får välling så måste man va still... Här är han påväg in till sängen. KAN bara inte vänta tills han är framme.

Idag har det varit vardga på hög nivå igen. Rätt skönt, fast samtidigt lite tröttsamt såklart. Fick väcka Vilme imorse, och det är inte ofta det sker. Han blev liiite ledsen vid lämningen på dagis, men jag antar att det gick över rätt fort som vanligt. Jag var i skolan idag och gjorde prov. OJ, så svååårt! NOT! Det var ett dataprov som typ gick ut på; "Stycke fem skall vara i fetstil, infoga en bild, kopiera stycke två" osv. Inga större problem alltså.. Hade ledktion vid 15.30 idag, så jag har suttit i en datasal i skolan och pluggat hela dagen. En mycket god lunch med tant Lou blev det oxå.
Imorgon pluggar jag hemma. Det ska bli skönt. Dessutom får vi ju sova en hel timme längre... (lämnar Vilme 8 om jag ska till skolan och 9 om jag ska va hemma)

Ska väl sätta ner mitt stora arsle i soffan nu. Undrar om jag kommer upp i år??

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Jag tycker pyjamasen är snygg...
Fy fasen vicket lätt prov!!! Jag sitter o kämpar med det sista på mitt examensarbete... närmar mig den fina 40-sidorsgränsen nu. Ska lämna in det om 2 dygn
Kram

Postat av: Linda

Snygg pyjamas killen... Funderade på en sån till Isac med men jag ville ha nån med fot på se det fick bli en annan snygg med björnar på.
ses snart!

2007-02-21 @ 00:27:28
Postat av: Lina

Lika snygg som kusinen då! Fast Loves börjar nästan bli för liten nu...

2007-02-21 @ 11:24:04
URL: http://rufelt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback