Hemliga rummet

hemliga rummet

Det här är "hemliga rummet"! Ser ni vad snyggt det är??

Detta rum är, och har varit under de senaste tre månaderna, under renovering. Alla grejer är inhandlade för dyra pengar, men det händer inget! Jag förväntar mig varje morgon att en liten målare ska ha varit där under natten och gjort klart, men det händer aldrig. Konstigt!

Allvarligt talat så MÅSTE vi ta tag i det här nu... Det skulle va sååå skönt om det vore klart typ IDAG!

Men... tiden räcker inet till, utan jag ställer mitt hopp än en gång till "den lilla målaren som kommer om natten". Jag har hört att han finns på riktigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Och sedan kan du skicka honom till mig...

Postat av: Linda

ok, har inte tid att skriva nån uppsats nu så det får räcka med Hej!

2007-02-13 @ 18:23:13
Postat av: Anonym

Lina----> Ja, jag lägger in en lapp med din adress på, så han vet vart han ska! Om han nu kommer...

2007-02-13 @ 18:37:48
URL: http://mammaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback