hela natten



..har Vilme sovit i sin säng inatt. För första gången i sitt liv! JIPPI! han vaknade till vid 6, men somnade om i sin egen säng efter lite välling. MYCKET BRA! sen slog han upp ögonen kl. 8 och då var det inte tal om att sova mer såklart. Söndagar är en mamma-går-upp-med-vilme-dag så dte var ju bara att pallra sig upp.

Vi ska ha besök idag! Mamma och pappa ska komma och hjälpa oss lite med hemliga rummet. Det kan behövas kan jag lova. Så vi kommer igång lite... Dessutom fyllde jag ju år förra veckan, så lite kalas blir det med. de var här en stund en kväll förra veckan med presenter och så, men det var inte så festligt. Idag blir det party. Hoppas de har långklänningarna på sig (pappa med). Jakob och jasmin kommer ju såklart oxå...

Därför passade det rätt bra att jag fick gå upp med Vilme idag. Vi ska passa på att baka lite tänkte jag. Eller JAG ska baka. Om Vilme ska baka blir det nog aldrig färdigt.
fast han kan nog inte koncentrera sig på det.. just nu står han och bankar på sovrumsdörren och ropar "pappa, pappa, pappa, pappa". Undrar hur lätt det är att sova för en pappa där inne... *haha*

Vilken skräll det var igår i melodifestivalen förresten. jag var helt säker på att Magnus skulle vinna över Måns. Det gjorde inte så mycket iofs, men det var ju lite snopet. Jag höll på sebastian. Tyckte hans låt var riktigt "svängig".

Dags att fixa lite!

godmorgon

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Kul med en ny blogg...!
Usch jag är oxå värdelös på att skriva i bloggen....
känns som du skriver, lite fånigt
att skriva så.

Grattis i efterskott...
frågade Sara när det var du fyllde, visste att det var i början av fe iallafall.
Nähä, nu ska jag få mina 2 troll att städa sina rum,
plocka undan, dammsuga o svabba...
önska mig lycka till :-)

Kramar Hanna

2007-02-18 @ 10:07:40
Postat av: Linda

Va duktig du var Vilme & sov i din säng!
Vill du komma hit (M&P oxå förstås) och fika på onsdag? Ulle, Danne, Markus, Eva, Jonah & Edvin skulle ev. komma då...

2007-02-18 @ 13:21:50
Postat av: Sara

Häj!

Jag gillade faktiskt Måns i festivalen. Han var lite snitisig med sina steg. Jag har sett alla 3 deltävlingar LIVE på tv... = Jag har varit hemma 3 lördagar i rad. Nästan lite läskigt. Tror jag börjar bli vuxen, det är ju så jobbigt att va bakis på söndagar. Jag vill gå till gymet då!
Kram

2007-02-19 @ 07:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback