Första smajlet

lilla vilme

...fångat på bild! Ett år för sent bara.. :-) Det är nog nästan exakt ett år sedan den här bilden togs skulle jag tro. Då var Vilme 3 månader och jätteliten!

Idag har vi varit i storstan, Vilme och jag! Camilla bjöd oss, och twinsen med mamma, på blåbärspaj i sin fina lägenhet. Mycket trevligt att prata lite skit, även om man måste jaga jaga jaga liten son hela tiden. Men men, det är smällar man får ta.
sedan var det eftrbesiktning på bilen. Den fick ju några anmärkningar sist vi besiktade, men efter pappans/sambons/älsklingens/Nicklas mekande gick den igenom galant. TUUUR att man har en händig karl, annars skulle man nog vara rätt pank skulle jag tro.

I eftermiddag ska vi ut och stava, Eva och jag. Killarna (dvs. pappor och barn) får följa med, fast utan stavar. Risken finns väl att vi stavar ifrån dem... Eller tvärtom kanske..? *haha* Vi får väl se...

Rapport kommer sen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka duktiga mammor som ska ut och stava!

2007-02-14 @ 15:38:22
Postat av: Lina

Så söt! Och så liiiiten han var!
I morgon blir vi pianoägare, den är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback