fixardag

Nu har vi iallafall kommit en bit på vägen i hemliga rummet. Det var tydligen inte så svårt att sätta den där återställaren, så det som är kvar ska vi nog kunna fixa själva. Sen är det bara 1000 timmars målning kvar ungefär. Men det vet vi ju iallafall hur man gör.

fixartagen
Fixarkillarna (eller kanske ska säga kille och gubbe HAHA) i fixartagen.

mormormys
En alldeles nyvaken Vilme myser hos mormor.

lillebror
Lillebror med fruntimmer kom lagom till middagen såklart. :-) Jakob ville gärna att jag skulle ta ett kort på honom och lägga ut. dessutom skulle jag poängtera att han faktiskt är Vilmes gudfar (fast jag tycker att han sköter sina sysslor dåligt) så nu gör jag det.

Ikväll blir det luuugnt som i graven. Jag ska vila med gott samvete. Jag har till och med varit så duktig idag att jag passa på att göra TRE skoluppgifter när Vilme och nicklas var ute på kvällspromenad.

Förresten har jag glömt en grej som hände nu på kvällskvisten. Nicklas och jag kollade på en grej på datorn och vilme lekte alldeles snällt i sitt rum. När Nicklas sedan gick in för att kolla vad han pysslade med så hade han klättrat upp på sitt lilla bord och stod och kikade ut genom fönstret. Farligt, farligt! Måste nog ta bort det där bordet ett tag.. Annars kan man ju aldrig slappna av om man inte ser honom hela tiden... Man glömmer att han kan så mycket nu.

Tycker ni har varit lite dåliga på kommentarer nu. Bättra er, annars...!

Kommentarer
Postat av: Lina

hoho, vilket vackert kort på drakodino. Kan du komma och måla hos mig också sedan? Taket är ju så tråkigt att måla, väggarna är ju mycket roligare!

Postat av: Linda

Ok, jag har vart här & läst... & jag tycker att jag är bra på att kommentera... HIHI!

2007-02-18 @ 20:40:36
Postat av: Mormor och morfar:

Det gick ju bra idag och maten var supergod. Jag ska sno recepten till nästa helg när vi får främmande.
Vilme är en riktig sötnos och börjar kunna riktigt mycket nu den lille upptäckaren.....
Kramar från mormor och morfar.

2007-02-18 @ 21:44:12
Postat av: "drakodino"

jag vet lina, jag är ju skitsnygg! "fast jag tycker att han sköter sina sysslor dåligt" mkt sårad! böööhö

2007-02-18 @ 23:14:06
Postat av: Elin

Draken------> Ja, vet du inte vad en gudfars sysslor går ut på??? Köpa presenter till sin gudson såklart. Det är dåligt med det! dessutom är det ju meningen att du ska guida honom i guds värld. Även där har du misslyckats! hahahahahahhahahaaaaaa!

2007-02-19 @ 09:24:08
Postat av: Sara

I Guds Värld???? Hahahaha Det var det roligaste på länge... mamman till Vilme är ju så gudfruktig

2007-02-19 @ 13:41:18
Postat av: Elin

Sara------> Jo, det ÄR jag! haha. Jag lärde Meja, när hon var liten, att Jesus bor i Ullared. Så det så! :-)

2007-02-19 @ 14:07:23
Postat av: Sara

hm.. det är nog sant. Det ska jag lära min gudson

2007-02-19 @ 18:36:54
URL: http://misssara.blogg.se
Postat av: Hanna

Visst är det så Elin!
Ullared ÄR himmelriket!!

Sara, lär Leon det :-)

2007-02-19 @ 19:42:48
URL: http://leonsmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback