Baka baka liten kaka

Vi har haft celebert besök idag! Markus, Eva och deras söta tvillingkillar har varit på fika. Eftersom Markus faktiskt fyller år idag så bakade vi hans favoritmuffinsar. Eller vi och vi.. JAG bakade, men Vilme hjälpte till att äta upp smeten. Det var en hit kan jag lova…

Förövrigt har vi sportlov den här veckan. Dåligt påfund det där med lov… I vanliga fall har jag kanske max 1-2 lektioner i veckan. Resten kan jag göra hemma i mitt hus medan Vilme busar runt på dagis. Eftersom jag har lov så får Vilme vara hemma… Problemet är bara det att jag i praktiken inte alls har lov, utan egentligen måste plugga ifatt allt jag missade under min sjukdom. Det går INTE med en ettårig huligan som springer runt runt och river ut allt i hela huset. (Vet inte hur många gånger jag har plockat i allt i kökslådorna idag, och NEJ vi KAN inte sätta spärrar) Mission impossible helt enkelt, så imorgon hoppas jag att farfar vill låna sitt lilla barnbarn en stund.


Fast självklart är det mysigt att ha huliganen hemma. Han är ju trots allt rätt kul!

äta smet


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag kanske oxå skulle skaffa mig en sån häringa blogg, eller jag har ju inte direkt nåt intressant att berätta så jag skiter nog i det! Får fortsätta med min resedagbok i sommar istället :)
Kram

2007-02-12 @ 21:36:07
Postat av: the eve me familj

trevlit med en ny blogg... blir du bättre på att blogga så lovar jag att kommentera mera!!! ok???

kram på er kära vänner

2007-02-12 @ 21:36:30
Postat av: Syster

Hallon!
Så rolig med ny blogg. du får nu lova att uppdatera lite oftare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback