Alltså tänk...

värsta söta
..När man hade en sån här liten söting som kunde sitta stilla. Vilme kunde sitta långa stunder och titta på när man lagade mat t.ex. Han tycks ha glömt hur man gör det nu. Nu springer han fram och tillbaka i hela huset och river ner, eller ut, allt som kommer i hans väg. Försöker man titta på honom, så är det nääästan som att man bara ser ett streck. Så fort går det! :-) Kortet är taget i april förra året, så det är ju ett tag sen.

Veckan som gått har varit lugn. Ganska mycket plugg förstås, men jag har kommit på att jag måste lugna ner mig me det. Fortsätter jag i min takt så är jag klar om typ 1,5 månad. Vad ska jag göra sen då?? Jag kan ju inte bara gå hemma och lufsa tills terminen är slut sen... Nä, jag får sakta ner lite tror jag!
Har varit inne på en lektion idag, och det var intressant... Synd att det inte är oftare... JEEEESUS, min kropp skriker och vrider sig i smärtor när jag skriver att jag efterlyser fler lektioner. det är bara så "inte jag". Men det hade faktiskt varit trevligt! :-) Haha, jag har väl blivit vuxen helt enkelt.

På hemvägen var jag tvungen att stanna till på willys. Där finns ju även jysk så jag tog en sväng där med såklart! Gjorde tre riktiga FYND. Tre kalsonger, strl. 2 år, 10 spänn, Trädgårdsverktyg med Nalle Phu 10 spänn, tallrik, skål och mugg i barnmodell 20 spänn. Mycket billigt!

Förresten, igår träffade vi en liten bebis. Jättesöt var han, och det var så gosigt så... Man blir ju helt sjuk alltså! Vilme är ju inte så gosvänlig alla gånger.... :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Den lille gosbebisen tackar för besöket & hans mamma hoppas att han snart har vuxit i de fina kläderna!

2007-02-22 @ 20:36:30
Postat av: the eve

tänk att du blivit vuxen!!!!??? det trodde man inte... *hihi* det ÄR kul o plugga, jag har vetat det länge... kostade det inte så mkt pengar skulle jag göra det på heltid!!!!!

2007-02-22 @ 20:44:08
Postat av: Anonym

Som sagt elin.. du får gärna smitta av dig lite.. börjar ta slut hos en annan.. vilmessötnos ;)

2007-02-22 @ 21:38:23
Postat av: Sara

Plugga är inte kul just nu! Jag är friiiii!!! Har lämnat in skiten nu :)

Åh han är så söt i den däringa saken. Har den bilden sparad nånstans på datorn så den dyker upp ibland på min skärmsläckare!

Postat av: Johanna

ja dom leker o busar som värsta snälla killarna..vi får njuta, det kan ju ändra sig..kram

2007-02-26 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback