Väggen är borta!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg har vi fixat en del här hemma... Här kommer före och efter-bilder på vardgasrummet/köket.

före
Före.

efter
efter2
efter3
.. och efter.

..och en liten bonusbild.
bonus
Jag älskar mitt TV-skåp. Helst skulle jag vilja ha alla mina möbler vita, eller möjligtvis mörkbruna. Men man kan inte få allt... Nicklas blir döv när jag pratar om det.

..och Nej, det är ingen modern variant av mistel som kan skymtas i öppningen. Det är elen som inte är färdigdragen :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snyggt, verkligen mer luft och ljus som kommer in, jag gillar öppna ytor, vad duktiga ni varit! :)

Postat av: Lina

Nej nu får du nog hålla dig på mattan och inte byta möbler på ett tag. Fast om du byter brukar det ju bli ett och annat över till din kära syster förstås...
Har kollat upp det här med sänggavel förresten, lätt som en plätt!

2007-08-08 @ 08:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback