Nu åker vi!

Yes, en underbar helg hägrar framför mig! Vi ska till Ullared! har hyrt stugor ihop med ett kompisgäng i två nätter... Kan tyckas att Ullared är ett lite konstigt resmål, men för mig är det perfekt! I love Ullared...
Inte för att jag egentligen ska handla så mycket. har för mycket "pynt" egentligen och kläderna ger jag inte mycket för. Är nog för "märkesfixerad" för att handla kläder där både till mig och Vilme. Regnställ till Vilme ska det bli iallafall.. och pyjamasar. Det är bra! Pappan kan få kalsonger, för de är sköna säger han.
Om vädret tillåter så blir det troligtvis en tripp till liseberg på söndag med. Kul!


"Ullared, ullared, ullared. Ullared, ullared, ullareed. Ullared, ullared, ullared. ULLARED!" *sjunger lite i sann "Helen (moster) anda"*

ullared


Första gången jag var på Gekås så var det med moster Helen och då satt hon och skrålade hela vägen dit. Vi tog på oss jackorna när dte var typ en halvtimme kvar och hon körde i räserfart sista 5 milen bara för att inga andra skulle hinna föra oss i kön. Riktigt så fanatisk är inte jag, men jag tycker att det är KUL!

Nu hoppas vi bara på vädret blir någorlunda OK så att pappor och barn inte regnar bort medans mammorna shoppar loss.

Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag ska ha!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej kusin!
Jag och mamma Helen har varit på Ullared oxå i sommar. Jag shoppade dock inte så mycket men det var värt ett besök i alla fall. Det är ju en speciell upplevelse att åka dit med min mamma, som är helt salig när hon får åka dit. Gick där och trängdes med typ halva sverige.
Ha de gott

2007-08-21 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback