Bara för att uppdatera en gång till...,

..så att ni ska se att jag verkligen försöker så måste jag berätta att jag, ja just JAG, har klippt hela gräsmattan idag. jag är mäkta stolt och svettigt var det! Men vad gör man inte när man har en halvt invalidiserad sambo och en djungel till trädgård. Nu är det fint iallafall och jag blev säkert 20 kilo lättare på kuppen (synd bara att jag just nu i detta ögonblick äter maltesers). Det var nämligen rätt svettigt i backarna. Dessutom kanske ingen har tänkt på att hela våran tomt lutar lite.. man tänker nog mest på det när man klipper gräset tror jag.

Se, en till uppdatering. Duktiga jag!

Bonusbild
image127
Sötaste Vilme är bara någon vecka gammal. Datumet stämmer inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback