Våran dag i bilder

Idag skulle jag försöka mig på en EFIT, men det gick sådär.. Men ni får de bilderna som blev iallafall!

borsta t?nderna
kl. 9. Sonen och jag är själva hemma. kors i taket så sov vilem till 8.20. LYX! Vi har ätit frukost och nu är det tandtrollsbekämpning som gäller...

redo f?r avf?rd
kl. 10. Vi packar in oss i bilen för att åka till mamma och pappa.

leker
kl. 11. Vi är i mormors lekpark. Leker så det står härliga till.. :-)

fikar
kl. 12.30. Lite fika/lunch på mormor och morfars altan. Morfar bygger och spikar, därav stöket i bakgrunden.

kl. 13. Glömde ta en bild, men vi packar in oss i bilen igen iallafall.. Ska åka till gränna och  hämta hem pappan. Jakob och jasmin följer med.

h?r kommer b?ten
kl. 13.45. Här kommer båten med pappan i

v?ntar p? mat
kl. 15. Vi är hemma igen och börjar med maten. Vilme leker ute med den efterlängtade pappan.

?ntligen mat
kl. 16.30 Äntligen mat! Kycklingspett med klyftpotatis och tzatziki. Alla äter med god aptit! :-)

kl. 17. Sitter kvar vid bordet, därav ingen bild

kl. 18 plockar i ordning efter maten och plockar lite i huset. Glömde ta kort...

gonatt
kl. 19. Gonatt Vilme!

Ja, sen blev det inte fler kort! har upptäckt att 99% procent av alla kort vi har på datorn föreställer Vilme i olika poser... Inte lika kul att ta kort på någon/något annat!

Efter 19 blev det lite TV och lite datande. Nu ropar min make på mig inifrån sovrummet att jag ska komma, så jag får väl slita mig härifrån.. Synd, för jag följer en sån himla spännande tråd på familjeliv... jaja, den finns ju kvar imorgon!

Gonatt på er!




Kommentarer
Postat av: Lina

Allrakärastesyster! Kycklingspett är gott...Vi hade kött med grönsaksspett, det var inte heller så dumt. Men kyckling för det nog bli nästa gång. I löv grill.

Postat av: Linda

Tack för besöket... Välkommen åter!
Stackars Vilme då som inte är bra... :-(

2007-04-19 @ 14:08:01
URL: http://rehnstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback