Sjukstuga!

Älskade ungen är sjuk! Det började i lördags med förkyling som sedan blev feber... Idag har vi varit på vårdcentralen, och självklart var det öroninflammation. IGEN! Jag visste det... Vilme har aldrig haft feber utan att han har haft öroninflammation, så det hade jag redan räknat ut för länge sen.. Tråkigt att det blir så! Så nu äter han äckel-päckel penecillin igen. Jag klöks nästan bara av lukten så jag är glad att jag slipper. han spottar och fräser endel, men det mesta går faktiskt ner. Duktig kille!

sjuklingen

Tur att man kan vara glad ändå, trots sjukdom! Det här kortet är iofs från förra öroninflammationen, men vi kan ju låtsas att det är taget nu. Sjuk som sjuk lixom. Hoppas bara inte att denna öroninflammation smittar ner mamman med halsfluss och medföljande tanköttsinflammation som förra gången. Då blir dte mindre livat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han ser väldigt lycklig ut.. men slemmet i hela ansiktet avslöjar ganska mkt haha...

2007-04-02 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback