När man tittar bort för en sekund...

..är Vilme snabbast i världen. Såhär hittade jag honom idag. Han kanske ska bli revisor eller nåt när han blir stor?

deklarerar lite...

Han är fortfarande sjuk btw. imorse hade ahn 39.3 och nu ikväll var tempen 38.6. är det inte bättre imorgon så får vi väl ringa till vårdcentralen igen. Han har ju faktiskt fått 4 doser penicillin nu, så man tycker ju att det borde bli bättre.. Penicillinet är störtäckligt såklart. Han gråter, klöks, spottar och fräser... och vrider sig som en orm. Jag förstår honom verkligen, för det luktar apa rent ut sagt. Förra gången han var sjuk fick han en annan sort som var inte fullt så äcklig, men den kunde vi ju ABSOLUT inte få igen. Fråga mig inte varför.
Men man känner sig rätt taskig när man ska tvinga i honom pemicillin, som han nästan kräks av, när det ändå inte hjälper...

Imorgon ska Nicklas va hemma iallafall, så jag får nåt gjort... Håll tummarna för att natten gör underverk på sonen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars lille gubben!! Visst blir man så maktlös? Lille Leon hälsar :krya på dej, sinen!! Så vi kan busa...Kram familjen Ekvall-Ericson...haha

2007-04-03 @ 20:17:13
Postat av: Linda

Stackars dig Vilme som är sjuk! Hoppas att du är bättre imorgon så pappa & du kan busa när han är hemma hos dig...

2007-04-03 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback