Halleluja

My prayer has been answered.

Som genom ett trollslag var Vilme frisk imorse. För det första sov han till 05.30 i sin säng, och det bådade ju gott. Men det riktiga beviset var ändå när han vaknade i våran säng. Igår var han trött och ville ligga kvar och blunda ett bra tag, men idag var gamla vanliga Vilme tillbaka. FriskVilme vaknar nämligen med buller och bång. Inom 10 sekunder står han upp i sängen och hoppar upp och ner.

Nicklas har varit hemma idag och jag har varit inne i skolan. Fick riktigt mycket gjort och sen hann jag med att fika med Eva och Lou oxå. Det är bra att man kan förena nytta med nöje. Inhandlade bandyklubbor till Vilme i påskpresent. Fast här kommer påskharen redan på fredag för vi åker ju bort sen. Jag har ringt och beställt det så iallafall, så vi får väl se när han dyker upp.. :-)

mina gravida killarfrisk igen
Killarna leker. Fråga mig inte vad...

Hoppas nu bara att penicillinen funkar. Hälften åker nämligen ut igen för han spottar ju rätt mycket... Men men.. Lite får han ju i sig iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vicken rolig frisyr han har! Jag har påskpyntat. Kolla min blogg

Postat av: Linda

Hm, kollar varje dag efter en uppdatering...

2007-04-12 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback